Hii allemaal!
Binnenkort ga ik meedoen aan een obstacle run en daarvoor zoek ik sponsors! Het geld wat je doneert gaat naar de IISAH Foundation, zij zetten zich in voor mensen met een fysieke beperking in Kenia.
Ik vind het heel tof dat ik weer iets kan betekenen voor een Afrikaans land en hoop dat jullie mij willen helpen. Als begin heb ik 100euro ingevoerd maar meer zou natuurlijk super zijn.
Mocht je vragen hebben hierover dan hoor ik het graag! :)
