Op 14 maart organiseren wij in Nijmegen een manifestatie in het teken van het Klimaatalarm. Zo kunnen wij - op afstand - massaal van ons laten horen. De verkiezingen komen eraan en wij eisen een eerlijk en daadkrachtig klimaatbeleid voor iedereen. Dat komt er niet zomaar. Jouw donatie is van belang!
Wil jij je laten horen voor een beter klimaatbeleid? Geef dan een donatie aan het Klimaatalarm Nijmegen, zodat wij het Klimaatalarm kunnen organiseren en financieren, en de aandacht van de politiek kunnen trekken op de grootste bedreiging van onze tijd.
Wil je meer doen, dan ons alleen financieel steunen? Meld je dan aan via onze website of bekijk het evenement op facebook!
--------------
On 14th March there will be a manifestation in Nijmegen dedicated to the Climat Alarm. This way we can - while keeping distance - raise our voices. The elections are on their way and we demand fair and powerful climate policies for everyone. That won't happen without your help. Your donation is necessary!
Do you want to raise your voice for better climate policies? You can donate to the Climate Alarm in Nijmegen, so that we can organize and finance the Climate Alarm and make sure that politics attends to the biggest threat of our time.
Would you like to do more than a donation? Register through our website or check out our event on facebook!