Elk jaar is het weer een lastige vraag: wat wens je voor je verjaardag? Ik ben zo bevoorrecht in mijn leven dat ik eigenlijk alles heb wat ik me maar kan wensen. Helaas geldt dit niet voor iedereen op deze wereld. Hoe mooi zou het daarom zijn als ik met mijn verjaardagskado iemand anders op deze wereld kan helpen? Graag zou ik daarom als kado voor mijn 29e verjaardag donaties ontvangen die rechtstreeks besteed zullen worden aan een revalidatiekliniek in Kenia. Het leuke is dat dit een kliniek zal zijn die ik persoonlijk ken en live kan monitoren vanuit IISAH Foundation. Doe mee, doneer 29 euro en vier op deze manier samen met mij mijn 29e verjaardag!
