Vanuit Menes organiseer ik samen met andere jongeren op 23 oktober een griezelige “Halloween Matinee” om geld in te zamelen voor Adamas Inloophuis. Het wordt een middag voorstelling met diverse kandidaten die audities hebben gedaan en zijn uitgekozen om op te treden en er zullen lekkere hapjes zijn.
Kaartjes kunnen gekocht worden voor € 10 (bij Adamas of 6 en 13 september bij Event Center Fokker) Mocht je geen tijd of zin hebben om naar het matinee te komen, dan kan je ons ook via deze actie steunen. Ons streefbedrag is € 1500, help je ons mee?
