OK
×

MVO & Sponsoring

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Geef.nl biedt uw bedrijf diverse mogelijkheden om Maatschappelijk Verantwoord te Onernemen.

U kunt hierbij denken aan:

  • invulling te geven aan MVO
  • uw medewerkers te betrekken bij goede doelen door ze bijvoorbeeld actiematig in te laten zetten
  • in contact te komen met honderden goede doelen
  • online marketing toe te passen met behulp van diverse tools en websites
  • goede doelen breed te ondersteunen
  • te adverteren waarbij de advertentiegelden ten goede komen aan de non-profits

Een gratis bedrijfspagina

Geef.nl kan diverse diensten leveren of ondersteuning bieden bij acties voor goede doelen. Voor referenties, zie bijvoorbeeld de SAP Nederland bedrijfspagina.
 

Geinteresseerd naar de mogelijkheden?

Neem contact met ons op via info@geef.nl
 

Referenties

De Lage Landen

Geef.nl heeft De Lage Landen geholpen bij een interne actie onder medewerkers ten behoeve van het Wereld Natuur Fonds. Geef.nl heeft haar actie platform beschikbaar gesteld om via een eigen actie website geld in te zamelen voor het Wereld Natuur Fonds via www.dll4wwf.com onder de noemer: DLL4WWF Challenge!

DLL4WWF Challenge

One way you can support WWF’s conservation work is by participating in the DLL4WWF Challenge to help us reach our target of raising 50.000 Euro ($65,000 USD) for WWF. Be creative, and motivate others to contribute to your personal or team challenge! Test yourself and others, like our crew members do as they sail around the world. Contributors can come from all circles (colleagues, family members, friends, clients). Together we can make the DLL4WWF Challenge really fun and have a positive impact on WWF’s environmental work.

Unilever

Geef.nl heeft Unilever geholpen bij een interne actie onder medewerkers ten behoeve van Moving the World, de gezamenlijke Stichting waarin TNT, DSM en Unilever samenwerken voor het World Food Programme van de VN. Geef.nl heeft een incasso gedeelte voor haar rekening genomen waardoor Unilever medewerkers geld konden bijdragen aan het World Food Programme.

Nationale Soepdag 2009

Geef.nl heeft Unilever geholpen bij de Nationale Soepdag 2009. Geef.nl heeft het gehele incasso traject voor haar rekening genomen. Op de Nationale Soepdag kon gratis soep weggeven worden door deelnemende bedrijven en restauranta aan gasten en werden de gasten de mogelijkheid geboden via een eenmalige machtiging de soepprijs -of meer- te doneren. De volledige opbrengst van de actie gaat naar het World Food Programme van de Verenigde Naties. Zo'n 200.000 maaltijden zijn op deze manier gedoneerd!