OK
×

Voor Kees en alle andere mannen

Samen met collega's, familie en vrienden ga ik op 8 oktober de halve marathon van Eindhoven lopen. Mijn zwager is getroffen door deze ziekte en zoals bekend velen met hem.

Mijn zwager is zelf ook een runner en daarom willen wij voor hem, en alle anderen gaan rennen om geld bijeen te brengen voor Blue Ribbon.

R. Wensink aan teamlid Ger van Santvoort

€ 10

16-10-2017

W. Verschuuren aan teamlid Pieter Cranenbroek

€ 10

13-10-2017

Anoniem aan teamlid Ger van Santvoort

€ 10

13-10-2017

M. Wilde aan teamlid Elise van Eijk

€ 10

12-10-2017

M. Bennenbroek aan teamlid Ger van Santvoort

€ 50

09-10-2017

M. Bennenbroek aan teamlid Ger van Santvoort

€ 50

09-10-2017

D. Bennenbroek aan teamlid Richard Bennenbroek

€ 25

08-10-2017

A. Fleuren aan teamlid Ger van Santvoort

Laatste nippertje maar niet minder gemeend.zet m op!

€ 10

08-10-2017

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
dakje met Geef-logo
€ 2.670 opgehaald Het totaalbedrag wordt elke 10 minuten bijgewerkt. Heb je zojuist gedoneerd? Dan kan het kan zo zijn dat je donatie nog niet is opgeteld bij het totaalbedrag. Geen zorgen, het komt vanzelf goed!
267%
133

donaties

0

dagen te gaan

hart Doneer nu
De opbrengst van deze geefactie gaat naar het goede doel:
shield-iconshield-iconshield-iconshield-iconshield-icon

Delen

Deelnemen
×
Deelnemen aan deze geefactie
Aan wie wil je doneren?
×
Alphons van Dommelen
Alphons van Dommelen
Graag steun ik Ger met deze mooie actie voor de stichting Blue Ribbon. Ik spring 8 oktober in mijn trimschoenen en loop voor dit doel de halve marathon in Eindhoven.

opgehaald

Geen profielfoto
Lucas De Bruijn
Voor papa

opgehaald

Geen profielfoto
Elise van Eijk
Voor de liefste oom, en alle andere mannen die lijden aan deze ziekte, ga ik zaterdag 7 oktober mijn beste beentje voorzetten.

opgehaald

Geen profielfoto
Isabel van de Moosdijk
Ik loop 10 km voor mijn oom, steun onze actie!

opgehaald

Geen profielfoto
Jan van den Burg
Voor Kees!

opgehaald