Ik doe mee aan een Obstacle run om geld in te zamelen voor betere lichamelijke revalidatiezorg voor mensen met een fysieke beperking in Kenia. Het ingezamelde geld gaat naar IIsah Foundation, die zich hiervoor inzet.
Ik doe mee aan een Obstacle run om geld in te zamelen voor betere lichamelijke revalidatiezorg voor mensen met een fysieke beperking in Kenia. Het ingezamelde geld gaat naar IIsah Foundation, die zich hiervoor inzet.
Zet 'm op Harm!!! Liefs van Frank en Marlot
€ 10
02-05-2018
Goed bezig Harm. Top!!!!!
€ 25
30-04-2018
€ 10
30-04-2018
Zet em op Harm, we hopen dat je je streefbedrag gaat halen.😊
€ 40
30-04-2018
€ 10
29-04-2018
Goed bezig Harm
€ 10
29-04-2018
Succes Harm! Spreek je gauw
€ 25
28-04-2018
€ 25
28-04-2018
donaties
dagen te gaan