Dit jaar lopen wij wederom met een groepje vrienden de Dam-tot-Dam-wandeltocht op zaterdag 20 september.
Net als voorgaande jaren, willen wij graag deze 18 km.'s lopen voor het goede doel.
Dit jaar willen wij graag aandacht vragen voor het asiel bij ons in de buurt, waar wij in september vorig jaar onze prachtige katjes hebben mogen adopteren.
Het Dierenasiel Amsterdam Noord / Oostzaan, ook bekend onder de naam Stichting Dierenleed, is een kleinschalig asiel alleen voor katten en staan niet zo veel in de bekendheid als de andere grotere asiels.
Daarom willen wij graag eens iets extra's doen voor dit asiel en haar katten.
Zie ook de link op onze pagina naar de website van dit asiel.
P. van Stijn aan teamlid Jacob Peter van Dijken Miedema
Met dank namens Bobje en Coentje.
€ 25
18-09-2014
Anoniem aan teamlid Jacob Peter van Dijken Miedema
€ 10
25-08-2014
E. van Nieuwkerk aan teamlid Jacob Peter van Dijken Miedema
€ 10
25-08-2014
S. Overloop aan teamlid Jacob Peter van Dijken Miedema
Succes
€ 10
29-07-2014
S. Overloop aan teamlid Jacob Peter van Dijken Miedema
€ 10
29-07-2014
Wisecrackers aan teamlid Jacob Peter van Dijken Miedema
Goed initiatief dat wij van harte ondersteunen. Kim, Micky, Simone en Paulien
€ 250
22-04-2014
€ 305 opgehaald Het totaalbedrag wordt elke 10 minuten bijgewerkt. Heb je zojuist gedoneerd? Dan kan het kan zo zijn dat je donatie nog niet is opgeteld bij het totaalbedrag. Geen zorgen, het komt vanzelf goed!