Wij, een aantal vrijwilligers van het Adamas Inloophuis, hebben ons ingeschreven om de Dam-tot-Dam wandeltocht van 20km te gaan lopen op zaterdag 17 september. Wij zouden het leuk vinden als we daarmee ook een bedrag op kunnen halen voor het Adamas Inloophuis. Wil je ons sponsoren? GRAAG!!
