Op 23 mei doe ik mee aan Move4vasculitis voor de stichting ARCH. Als vasculitis patiënt steun ik de initiatiefnemers in het verbeteren van de zorg en ontwikkeling van nieuwe behandelingen. Door een nieuw medicijn en veel doorzetten kan ik weer genieten van het hardlopen en racefietsen. Ik hoop dat meer patiënten met Vasculitis dit kunnen ervaren.
Samen met andere patiënten en andere betrokkenen gaan we op 23 mei de VAM-berg op fietsen, wandelen en rennen om zoveel mogelijk geld op tafel halen!
