Zaterdag 23 mei gaan Arnold en Minke proberen meerdere keren de VAM berg op te fietsen / wandelen om geld op te halen voor de Vasculitis Stichting.
(www.Vasculitis.nl)
Omdat een vriendin van ons een vorm van Vasculitis heeft weten we dat er veel onderzoek gedaan moet worden om de juiste medicatie voor deze patiënten te kunnen ontwikkelen.
