Op vrijdagmiddag 26 juni houdt Fitness Deventer met alle fitnessondernemers een sportmiddag om geld in te zamelen voor de horeca Deventer.
De Corona raakt iedereen. Ook de horeca Deventer wordt hard getroffen. Fitness Deventer wil met deze sportmiddag horeca Deventer steunen in deze moeilijke tijd.
Op vrijdagmiddag 26 juni van 12:00-16:00 zullen sportaanbieders uit Deventer samen met personeel en/of klanten deze middag gaan sporten om collectief een vuist te maken, dat ze samen voor gezond Deventer staan en op deze manier horeca Deventer willen steunen. Alle deelnemende bedrijven doneren ieders €240 en alle deelnemers van deze sportmiddag kunnen hun omgeving laten donderen. Alle donaties gaan volledig naar Horeca Deventer.
Mocht jij deze actie willen steunen en zo ook een bijdrage willen leveren aan horeca Deventer, dan kan je via deze weg geld donderen aan dit fantatisch initiatief.
Bedankt namens Fitness Deventer en Horeca Deventer
