In de nacht van Zaterdag op Zondag 14 februari is er een grote brand geweest in Beachclub Oase in Scheveningen op het Zwarte Pad. 35 jaar levenswerk is hiermee verloren gegaan. Via deze weg wil ik de hard werkende familie steun bieden om de zaak weer volledig op te bouwen. Ondernemers hebben het door de Corona al moeilijk genoeg en dan ook nog eens deze ramp is haast niet voor te stellen...
Alle kleine beetjes helpen en als is het maar 1 euro. Alles is meer dan welkom! Ze verdienen het. Help je mee?
Alvast super bedankt voor jou bijdrage!
Frans Rumphorst
I
http://www.oasebeachclub.com/