De 's-Gravelandse Buitenplaatsen zijn bijna vier eeuwen oud. Om die mooie historie voor altijd veilig te stellen voert Natuurmonumenten een omvangrijk plan uit voor herstel van de bossen, lanen en parken.
Het is een groot project waar veel geld mee gemoeid is. Daarom willen wij, medewerkers en vrijwilligers van Bezoekerscentrum Gooi en Vechtstreek, hieraan een extra steentje bijdragen! Steunt u ons?
€ 150 opgehaald Het totaalbedrag wordt elke 10 minuten bijgewerkt. Heb je zojuist gedoneerd? Dan kan het kan zo zijn dat je donatie nog niet is opgeteld bij het totaalbedrag. Geen zorgen, het komt vanzelf goed!