Samen met mijn collega's van Thomashuis Maartensdijk doe ik mee aan de obstacle run in Eemnes op 22 september. Een leuke sportieve uitdaging als team en natuurlijk om geld in te zamelen voor IIsah en zo mensen in Kenia met een fysieke beperking een betere toekomst te geven.
